24 dagar kvar?!

Wohoo, Shit!!
Det är bara 24 dagar kvar. Sen så blir det Alanyaa Alaanyaaa! :)
Skööönt ska det då bli i alla fall!

Hm, 10 minuter kvar tills jag slutar. Skönt, vart klar med uppgifterna tidigt idag.
Då blir det ner till att dra ner på H&M och hjälpa bror min med julklappar. sen ska jag handla nåt till mig själv också :)
Fick sms av min bror för ca. 10 minuter sen. Han skrev att han inte orkade åka ner på H&M och att vi skulle skita i det.
Men jag lyckades övertala honom till att åka ner ändå. Så han skrev: Okej då. Men nu är jag på dåligt humör!
Hahaha. Jaa, bäst att passa sig då.


Fan vad jag är trött, och dessutom är jag hungrig nu också. Dryygt...

Och nu har jag inge mer att skriva om... Igen...

Otroligt intressant blogg de här va?! Eller hur? :) Hahaha!

Hejda!

I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0