Alltid den värsta dagen! (26 dagar kvar)

Ja, måndagar...
Dom har väl aldrig varit roliga?! Hell no!!!
Alltid lika trött, och evigheter kvar tills det blir helg igen!
Man är lite småless ihuvudtaget på måndagar.

Sov i Välje inatt, så klev upp sisådär 05.30. Skit trött kan jag lova!
Åkte väl hemifrån 06.45 och var väl här på jobbet runt 07.50 kanske.
Men äsch, det är skönt att få sova en extra natt i Välje, jag gillar inte stan och lägenheten.

Igår va jag ute å körde lite bil med mor och bror.
 Körde bara runt byn lite.
Försökte sladda lite också, men de gick väl sådär :) Haha!

Även så fick jag gräva fram min bil igår också.
Fy fan vad det hade snöat! Det tog ett tag att få fram bilen.
Höll på köra fram, sen backa. Sedan ut och gräva lite med spaden.
Men tillslut så gick det ju :)

Nu kan jag meddela att det är 26 dagar kvar tills jag flyr landet!
Eller hehe, inte flyr landet kanske, men flyr snön i alla fall :)

26 dagar kvar tills jag flyger till Antalya, fy satan va skönt det kommer bli!!!
Shit! Jag längtar riktigt mycket nu!

Nu när det har blivit December så börjar jag inse att fan, snart åker vi!!
Det har som inte slagit mig förrän nu.
Shit...

Nu ska jag snart börja igen!

Skriver väl nå mer när jag är på plats i lägenheten igen.
Om jag inte sitter helt sysslolös om någon timme! Hah.


Hejda!


I don't wanna wait no more!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0