Bilen till jobbet idag.

Japp, blev så illa tvungen att ta bilen hit idag.
Sov hemma i Välje inatt, och åkte in nu imorse.
Hade tänkte ta bussen 07.40 men jag hann inte, var tvungen att köpa snus innan vilket gjorde att jag alltså inte hann.

Det dumma är att idag är ingen bra dag att ta bilen hit, ska ner på stan sen och
när det är bara 6 dagar kvar till jul så är det nog inte så lungt på pakeringarna. :/
Därför måste jag upp till lägenheten sen och lämna bilen och sen ta bussen ner.
 
Äh det där löser sig. Dock är jag lite nojig nu, har lite soppa i bilen och har inte en aning om det räcker till hemresan imorgon. Äh, hoppas det löser sig också :)

Jag börjar om 2 min så nu måste jag sluta skriva.

Ha de gött!

Idag är det bara 9 dagar kvar till La Turkeeey!

Hejda!


i don't wanna wait no more!!!

Kommentarer
Postat av: helle

sluta snusa omdelebart!! du ser ju själv att det är bara en massa problem.

2008-12-18 @ 11:50:32
URL: http://pisslisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0