Dessa jävla måndagar.

Jag gillar inte måndagar, tror nog aldrig jag gjort det.
Dom är värst på hela veckan, och torsdagar då förstårs.

* Måndagar är hemska för att det känns så sjukt långt kvar till nästa helg.
* Torsdagar är hemska för att de känns som det är fredag, men så kommer man på att det är en heeel dag kvar tills helgen.

Jag är otroligt trött nu, vill egentligen bara hem och sova. MEN det ska jag inte göra, kl. 17.00 ungefär ska jag väl gå hem.
Idag må jag och bror min ta bilen upp på coop och handla lite, fan va mycket bättre det känns när jag slipper ta bussen :)
Fast nu imorse tog ja bussen, jag menar, det blir lättsammare, för här är parkeringarna så konstiga. Så jaa, haha.

Vi ska ha fakturautbildning nu, men har långrast för det är några som går prov.

Senare ska jag slänga in lite fler bilder, orkade inte göra det igår haha.

Nääe. har inge mer å skriva tror ja. 

Hejda!


I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0