Halft som halft en hjärtattack eller nåt.

Jaa, fick fan nästan en hjärtattack.

Våran utbildare skrämdes en aning.

Han: Jag har en bra och en dålig nyhet, vilken ska jag börja med?

Vi: Okej den dåliga nyheten!

Han: Ja, det är att vi ska göra provet idag, inte på fredag.

Vi: va?! Oj.. hmm.. Den bra nyheten då?

Han: Att det bara är ett testprov så ni får förbereda er.

Vi: åh... okej, bra!

Han: Jag ville bara se era miner. Haha


Fy Fan, en liten hjärtattack var det ja. Jag har ju bara hunnit kolla igenom 10 sidor. Så blev nervös där ett litet tag.
Haha. Fan för och skrämmas sådär :)

så nu sitter vi och väntar på att kunna börja med det där testprovet. Det kommer gå allt annat än bra.
TUR att det bara är ett testprov i alla fall :)

Ska nog göra nå annat nu, typ läsa lite mer i häftet kanske.


17 dagar kvar... Wohoo!!!


Hejda!


I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0