Ingen Julfest för mig i alla fall.

Näe, tänk för att jag avbokade det!

I helgen ska jag hem till Välje, älskade Välje!
Jag känner att jag måste va hemma i helgen, för sen kommer jag kommer inte kunna va hemma
så mycket runt jul. Jag kommer jobba till den 23 December, sen ska jag hem då efter jobbet.
Sen kommer jag ta tåget till Arlanda 26 December så man hinner verkligen inte va hemma mycket.

får ju hemlängtan nu när jag bor i stan på veckorna, är ju som sagt inte så förtjust i varken stan eller lägenheten.

Pratade nyss med Helene, hon hade åkt iväg till jobbet men upptäckt att hon visst var ledig idag. HAHA!
Jag tycker faktiskt lite synd om henne, kan inte vara roligt. Hon hade ju kunnat haft en skööön sovmorgon istället! :)

Då var det alltså 19 dagar kvar...


Alanya, Turkiet.




Hejda!

I don't wanna wait more!!!

Kommentarer
Postat av: H

ja det var synd om mig, var så trött så jag blörjade må illa ju :(

2008-12-08 @ 16:48:59
URL: http://pisslisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0