Irriterad, Securitas förstörde min dag... Lite iallafall!

Jaa, jag blev så förbannat irriterad idag...
Tog bilen imorse, så att jag skulle hinna till jobbet i tid.
Ställde mig på 3 timmarsparkeringen som jag brukar, kl. va väl runt 07.50 då.

Sedan runt kl. 10 så säger en i min grupp "Securitas är ute på parkeringen".
Jag känner mig säker, jag hade ju en del tid kvar innan jag behövde flytta bilen.
Någon går ut för att flytta bilen, kommer tillbaka hit in och säger:
"Bara så ni vet så har dom ändrat där ute nu, det är inte 3 timmars parkering nu, utan 1 timma".

Jag fick panik och kuta ut och skyndade mig att flytta bilen, ingen böter som tur är.
Men tordades inte ha kvar bilen där så flyttade över den till avgiftsparkeringen.
Betalade runt 20-25 kr så nu har jag tid till kl 16. Jag skiter i att det är avgift, jag slipper ju böter! 

Däremot måste jag flytta över bilen till 1timmasparkeringen kl. 16 sen då, måste komma ihåg det. 

Nu har jag säljutbildning. En massa utbildningar nu tror ja, Haha :) 

Käkade lunch på Pizzaland med Henrik också, mycket trevligt, och jävla god pizza. 
Dock blev det lite stressäta för det tog tid för dem att komma ut med pizzorna också. 
Även så tog vi ju bilen, onödigt nu när jag tänker efter. Så trafiken gjorde att det tog ännu längre tid.
Så blev liiite sen, men det gick bra ändå. 


Vet inte riktigt hur lång rast jag har nu, kanske ska gå och kolla så dom inte börjar utan mig.

Hejda!


I don't wanna wait no more!!! 

Kommentarer
Postat av: UPPDATERA MERA

UPPDATERA MERA. UPPDATERA MERA

2008-12-20 @ 17:33:42
URL: http://pisslisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0