"Jääätte spännande" läsning. Som vanligt då!

Eller hur, här finns det ju alltid spännande läsning! :) Haha

Provet är kl. 14.00 har jag fått höra nu. Om 1,5 timma alltså. Fy fan. Kommer väl bli nervös sen, haha.

Det snöar ute nu också, inte mycket, men det snöar. Jag tycker ju att det räcker med snö nu.
Det kan i och för sig få snöa lite lätt på julafton, men då bara för stämmningens skull.

Jag försöker verkligen komma på nånting att skriva om här nu, men vette fan vad jag ska ta upp.
Det var Helene som sa åt mig (snarade tvingade haha) att skriva igen så att hon hade något att läsa.
Och jag är ju så snäll, så jag gör det :) 

 
Jag längtar fortfarande hemskt mycket tills jag kan åka hem. Ska bli så skönt att kunna lägga sig en stund på soffan hemma i Välje! Bara vara allmänt slö.

Även kom jag på, jag måste på satoil och hämta ut ett H&M paket, sen måste jag på ICA och hämta ut ett Postfoto paket.
Sen måste jag även hämta ut mitt körkort som kommit, tror det är på centrumhuset, men hoppas att man mot all förmodan kan göra detta på ICA.. HOPPAS! 

Ska upp på våning 2 nu, har samling.

Hejda!


I don't wanna wait no more!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0