Jag är fattig bonddrääääng!

Japp, känner mig lite fattig nu...
Men det är inte så otroligt långt kvar tills lönen kommer, och det är ju skönt :)

Ska låna 600 kr av mamma imorgon så jag kan handla lite smink och sånt.
Hinner ju inte göra detta när jag får lönen. Och har ingen lust att göra de nästa vecka då det är alldeles innan jul.

Åh jag har hosta, det kliar i halsen och det är så sjukt irriterande :(

Jag vaknade 10 min innan bussen gick imorse, fick lite bråttom kanske.
Han slänga på mig kläderna, smörja på ett lager foundation och borsta och spraya håret.
Och få med mig matlådan också :)
Sen var jag tvungen att kuta ut för att hinna med bussen också.

Fick måla på mascara och kajal här haha, fy fan, det är tur att sådant finns.
Annars skulle man ju se levande död ut :P

Hoppas på hemfärd till Välje idag då, antagligen så blir det så, men är lite orolig för väglaget är ju antagligen snorhalt!
Fan igår regnade/haglade det, hur kul är det 1 vecka innan jul?! Inte alls kul!


Nu snart ska jag ha prov också, för tredje gången gilt, hah! Hur fan ska det gå?
Hoppas ju på att det kommer gå utmärkt, men jaa, så bra går det nog inte!
Äh det märks väl om en timme.
 
5 min kvar...

Ska nog börja göra något vettigare nu än att sitta här :)


Hejda!


I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0