Jahapp, blir en ensam hemresa.

Bror min sviker och ska inte följa med hem.
Så jag får ta och köra hem själv då.
Blir väl musik på högsta volym och enmans karaoke utan text :)
Brukar bli så när jag kör själv.
Nu har ju bror min kommit underfund med hur man vrider upp volymen på basen också,
så det blir lite roligare att lyssna då :)

Nu är jag trött, har lite ont i huvudet och känner mig stel i nacken.
Låter det kul? Well, det är inte roligt alls.

Jag vill ju starta bloggkrig med Helene också. Men det går inge vidare.
Hon orkar inte starta bloggkrig nu, så vi ska ta det senare. Jag hoppas då det blir innan vi åker till Turkiet i alla dall :)

Tänka sig, 10 dagar kvar till Turkietresan. Tiden går ju så sjukt fort nu!

En vecka till Julafton också, wohoo :D

Äh, jag har sjukt lite att skriva om, så det är lika bra jag ger upp...


Hejda!


I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0