Jäkla skit dag!

Mådde inge bra idag, så fick bli en dag hemma. Mådde illa imorse, inte roligt :(
Inte roligt att sitta ensam hemma i lägenheten heller.
Mår bättre nu så hoppas på att de håller i sig.

Måste på jobbet imorgon, annars kommer jag bli så förbannat rastlös så jag vet inte vad!

Var nyss upp på Coop och Rusta. Var tvungen att inhandla någon mer isskrapa och en kombinerad
isskrapa med sop. Sedan behövde vi panta lite och handla presentsnören och etiketter.

Men nu är det gjort så nu kan jag luta mig tillbaka en sväng.
Fick lite ont i huvudet nu, typiskt :/

Orkar inte riktigt skriva någonting nu, känner mig riktigt trött i kroppen.

Ska fortsätta tvätta lite kläder nu och kolla på någon serie eller nå kanske.
Skulle ju ha satt upp julgardiner också, äh, det får min bror göra! :P



Bara 18 dagar kvar, det börjar verkligen kännas nu, jag är nervös!



Hejda!

Sweeeeet!

I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0