Merry Christmas... And now the fucking new year!

Yeah!

Nu är snart Julafton över... Är det inte ganska sjukt egentligen, att det är så mycket förberedelser för en enda dag?!
I och för sig, det är ju mysigt innan julafton också, men det är ju julafton allting kretsar kring...
Äh skit samma!

Snart är det nyår också... Då kommer jag vara i Turkiet... Hmm, nyår i Turkiet, hoppas det blir kul!

På fredag, i övermorgon, ja då åker jag med tåget till Arlanda... Jag tycker det är så sjukt, tiden går ju så snabbt. Jag har inte börjat packat alls. Borde egentligen göra det... Jag ska ju trotts allt packa för hela två veckor!!

Nu sitter jag och dricker whiskey och funderar på vad jag ska hitta på, tror vi ska kika på film... Äh, det märks...

Imorgon ska jag alltså börjar packa, det måste jag... Sen ska jag hälsa på Sofie också, Malin skulle dit också tror jag :) 
Ska blir roligt och få träffa dom lite! :D Känns i alla fall som det var ett tag sen jag träffade Malin. 
Kanske Johanna kommer va där också? Skulle vara skoj :) 

Kan ju säga att min julklappar mest bestod av kläder, mest bara det jag önskade mig, mycket sweeeeet :D 
Sen lite andra saker som smink, hudkärm och andra nödvändiga saker, och pengar. Alltid bra att ha! 

Näe, har liksom inge mer att skriva om nu... Så jag skriver eventuellt imorgon istället :) 



Hejda!


I don't wanna wait no more!!!




Jag önskar er alla en riktigt god jul :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0