Nu är det jul igen...

Eller ja, inte riktigt än. om ca 30 min så är de det...
Svullade julskinka för några timmar sen, satan så gött, är fortfarande äckligt mätt...

Funderar på om jag skulle spelat lite Guitar Hero, det var så sjukt länge sen ja gjorde det.
Skulle faktiskt vara lite roligt, så ska nog ta och göra det alldeles strax :)

Får se om Helene hinner ringa något också, ska nog gå och lägga mig i hyfsad tid ikväll...

Jag börjar få riktig resfeber, jag åker ju till Arlanda på fredag, det är inte klokt!!!!

Äh, jag fick min kamera igår, så har hunnit fotografera lite faktiskt. Har inte riktigt kommit underfund med hur kameran funkar så det är få bilder som blir bra. Men lägger upp någon bild här:



Ingen bra kvalitéet på denna bild, men jag gillar den ändå :)



Zigge hittade paket också, Hehe :)



Även så hälsade jag på dessa två ligister, Putte och Hector!



Också fastnade även min systers sköthäst Tila på bild, stackarn tvingades bära en tomteluva, Haha!


Äh, sen var det inte så mycket mer, hade liksom inga intressanta bilder ju :)
Meeen, det kommer väl det också såsmåningom, hehe...

Aja, Ska gå ifrån datorn nu, är så less på datorer nu. Haha!


Hejda!


I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0