Nu börjar förberedelserna!

Jajjemen, jag har börjat förbereda mig inför Turkietresan nu.
Det är inte alls långt kvar till jag och Helene åker.
Bara 13 dagar kvar!


Så idag har jag beställt mig en kamera och en Mp3.

Det blev dessa:





Fujifilm Finepix Z20FD

Med b.la:
10 megapixlar
- 3x optisk zoom
- 2,5 tums LCD-display
- Ansiktsigenkänning
- Bloggläge







Avant M12

Med b.la:
- 8 GB minne
- 1,8 tums färgskärm (128x160 pixlar)
- MP3, WMA, WAV, JPEG, SMV
- 30 timmars batteritid
- FM-radio

- Högtalare



Så nu hoppas man ju på att de kommer nästa vecka då :)

Jävla bra med en Mp3 så jag har något att göra på den låånga resan dit... Och hem...
Även bra med en kamera så man har lite bilder därifrån när man kommer hem också. Haha!


Skulle även behöva köpa lite smink också, kan behöva lite nytt.
Så må iväg på H&M och handla lite tror jag, skulle ha hittat på byxor eller Jeans också.
 Dit är det enklast att gå :) Haha!


Näe... Nu ska jag nog gå ifrån datorn.


Hejda!


I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0