Otursdag igen kanske?

Ja, hittills har väl dagen inte varit den bästa.
Skulle ju gå och handla mig en macka hade jag tänkt.
MEN...
Hade 15 kr löst, en fralla kostar det här.
Nähäpp, då hade dom tagit slut.
Och såklart var 15 kr det enda jag hade löst.
TYPISKT MIN OTUR!

Nu så funderar jag på vad jag kan äta till "lunch".
Haha, blir väl något ur den hemska automaten.
handlade ur den igår. Den e ju sjuk!
Luckan hade ju såklart fastnat igår, men fick hjälp med den i alla fall :)

Får hoppas att luckjäveln beter sig normal idag då!

Ca 45 minuter kvar till lunch.
Är för tillfället sysslolös ja, och det är drygt!!!

Jag har egentligen inte ett skit att skriva om, försöker bara fördriva tiden som tydligen har stannat!

Ska ner på H&M sen också med bror min, han ska leta julklappar. Och jag, jaa... Ska väl hitta något åt mig själv :) Haha!

Äh.

Hejda!


I don't wanna wait no more!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0