Snart är det jul!

Jaa, jag börjar få en gnutta julkänsla :)
tro det eller ej, det hade jag inte förra året. Vart kom den ifrån helt plötsligt?

Mysigt är det ju i alla fall. Och jag börjar längta till julafton. Bara för att det är mysigt med julafton :)
Till och med så att jag snart uppskattar snön en aning också.
Vad fan är det med dig?! Mina känslor är helknäppa nu?! Ja, jag vette fan.
Nåt stämmer då inte i alla fall...

Näe. skulle ha duschat och sen gått och lagt mig tror ja.
Det blir till att vara uppe med tuppen!
Senast halv 7 måste jag upp! Shit!



Hejda!



I don't wanna wait no more!!!




Såhär ser det ut precis brevid datorn nu. :)
Även så är det där mina fina julälg, Haha!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0