Tredje gången gillt!

Ja, jag kom på det.
Det är ju tredje gången gillt som jag drar till Alanya, Turkiet. :)

Andra gången med Helene! :D


Första gången var i Maj 2005.
På Klassresa i 9:an.
Förbannat roligt kan jag lova :)


På restaurang Old Istanbul :)



"Glada miner" på James Dean. Haha! :)



Hela klassen i buss påväg upp till Borgen, lägg märket till min och Sofies snygga miner :)
(Lägg även märket till hur fint jag ringat in oss i paint Hahaha)



Och där uppe vid Borgen var det sjukt fin utsikt över Cleopatra Stranden!






Sedan var jag ju i Turkiet nu i Augusti/September i år också :)
Då åkte jag med Helene och Camilla.
Hade inte tänkt följa med först, men bestämde mig tillslut att jag skulle det ändå.
Och kul hade vi :D



En kväll vid baren, vi hotellet, Karaoke ... Haha!
"I wonder how, I wonder why,
Yesterday you told me 'bout the blue blue sky
And all that I can see is just a yellow lemon-treeeeeeeee"



Båttur vart det också (Mådde inge bra på den båtturen alls) Haha!



Blev en del bilåkning också, till borgen och ett X antal gånger till terrassen. :)




Nu blir det tredje gången gillt, 27 December 2008 - 11 Januari 2009.
Åker ju dit med Helene :)
Då kommer det nog bli en hel del bilder tagna!




Bara 13 dagar kvar!



Nu blev det en jävla långt inlägg med alla bilder.
(Hade tänkt lagt in någon fler men orkar inte, datorn är på tok för seg)
Jag vet inte än hur man gör så att bilderna är små och blir större när man klickar på dem :) Haha!
Måste lära mig det, men nu får ni stå ut med detta. Hehe!


Hejda!


I don't wanna wait no more!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0