31 dagar kvar...

yeah! lite grett då kanske! :) Haha

Har nyss ätit lunch.. Eller ja, det blev en 15 kronors ostfralla Haha..
Men bättre än ingenting, fan e så dålig på det här med matlåda.
Skulle verkligen behöva organiserat det lite kanske...

Börjar om exakt 13 minuter... Jag e så trött, extra trött idag.
När jag kommer till lägenheten blir det till att tvätta kläder hela kvällen...
Förbannat trist, men nödvändigt... Sen ska jag väl försöka få ihop en
julklappslista. Orkar inte springa runt på stan och leta, så vill veta i förväg vad jag ska köpa.
Till min hjälp har jag internet och reklamtidningar :) Haha!
Idé torka kallas det ja...

Jag vill inte ha snöö, det snöar ju fan titt som tätt hela tiden...
Snö är bara bra på julafton, sen får det fan va!!

Äh!

Orkar inte skriva nå mer... Kanske senare...

Hejda!



I miss you like heeeelll!!!

I don't wanna wait no more!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0