En lördag var det ja...

Japp... Det var det...

Kom hem från Sofie för ca. 1 timme sedan...
Blev väldigt lugnt...
Satt och pratade lite, tittade på tv och film...

Blev hämtad av Johanna å Richard.
Fick skjuts hem av dom också, Tack för det :) 

Så nu sitter jag här och funderar, skulle man ha gått och lagt sig kanske? 
Mjoo, skulle nog behövt gjort det snart, är jäkla trött nu...

Men är även riktigt hungrig så skulle nog ha försökt ätit något...

Imorgon ska jag in till stan igen, känns inte så lockande...
Ska väl se om jag får övningsköra in kanske, hoppas på det.
Jag och min bil är ju ett jäkla bra team kan jag berätta :D
 
Övningskörde hem igår från stan, typ första gången jag kört i vinterföre...
Men jäklar det gick ju skit bra, blev riktigt nöjd :) 

Uppkörning på torsdag då, ska försöka att inte vara så nervös...
Det är ju de, nervositeten förstör allting, skulle ha haft körkort vid det här laget
om jag inte vore så nervös när det är dax...
Och jag skyller bara inte på den, men när jag övningskör hemma går det skit bra... 
Faktiskt, jag ljuger inte :)

27 dagar kvar, fan va tiden går snabbt. Börjar fan få riktig resfeber. Inte kul!
Hoppas den ger med sig, annars blir jag galen!

Var på julmarknad eller vad man ska kalla det idag, i Månsåsen.
Var inte där så länge, hade väl sett allting på mindre än 10 minuter.
Dvs. det fanns inte sådär jätte enormt utbud :)
Men det är väl lite småmysigt, glögg fick man också, och det är ju gott!

Även så är jag less, glömde laddaren till mobilen i stan också.
Och bara för det så dog telefonen, inge batteri. Det är drygt.
Man är ju så van att alltid ha den jäveln till hands!
Så imorgon har jag äntligen tillgång till laddare.
Hallelulja!
Haha!


Nej, nu ska jag ta mig något att äta.
Sen ska jag sova!

Godnatt!

Hejda!


I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

varsågod :) du få skjutsa mig när du fått kortet :) hihi. lycka till på torsda. :)

2008-12-01 @ 11:56:15
Postat av: Angelica

haha självklart :D Om jag någonsin får körkortet vill säga. Haha. Tack så mycket ^^

2008-12-01 @ 16:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0