En panik känsla...

Jaaa, får en sån känsla nu... Blir less, när en situation känns så hopplöst, man kan inte göra ett skit...
Det ger mig en slags panik känsla.... Usch! Jag vill ha kontroll över situationen...


Nu är man hemma igen, fy fan vad trött jag är, och konstig i halsen också :(
Har mått dåligt hela dagen, är mycket bakis, fy fan :/
Var inte sådär jävla roligt igår heller, va lite segt ut på krogen :/ Och efterfesten ska man inte prata om..
Jag höll på somna där ja... Haha

Imorgon har jag uppkörning, känns inte så nervöst än.. Men det kommer, tro mig.. :/


Nej nu hoppas jag snart jag kan få slippa min hemska panik känsla.. Så snabbt som möjligt tack!!!


Hejda!!!


Damn, i like you so so much!!!

I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer
Postat av: sandy

jag har utmanat dig! :)

2008-11-03 @ 10:14:22
URL: http://swinberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0