Freedaaag :)

Yeees, lite skönt då kanske!!!
Ska hem till välje, jävligt härligt de, då kan man stressa ner lite :)

Imorgon så är det tydligen tjejkväll hos Sofie, så då ska man tydligen dit också :D
Det kan ju alltid vara roligt!

Sitter på jobbet nu, slutar om 25 minuter. sitter för tillfället sysslolös. Det gör mig en aning rastlös faktiskt!
Mor och far kommer och hämtar upp mig sen också, härligt! Då slipper jag de förbannade stadsbussarna! :)

Är det 29 dagar kvar nu mån tro? Ja jo det är det. Sen är man i Alanya, en aning härligt kanske :)
Skrev ut biljetter idag, så man har det gjort. Och skule man tappa bort dem kan man alltid skriva ut igen, behändigt ju!
 
Okej, jäkla trist inlägg, men jag försöker fördriva tiden! så då skiter jag i om inlägget är förbannat trist.
Tiden går ju liiite fortare för mig i alla fall :)

Ikväll ska jag då fan bara ta det lugnt och kolla på idol. Helene försöker tvinga mig att rösta på Johan?!
Fråga mig inte varför, men jag kanske går med på det... OM han skulle visa sig vara bra ikväll...
Kevin är hur som helst i alla fall min favorit! Han e ju hel grym!
En lugn kväll blir det då i alla fall, ska bara svulla godis och slöa! :)

Även så ska mitt hår bli svart igen, har saknat den svarta färgen! Men nu så :)
Ska nog fixa det ikväll, spännande... Hahah!


Hm, 20 minuter kvar... Vad ska jag hitta på mån tro?
 
Jag är hungrig... Fick så bråttom imorse att jag inte hann få med mig matlådan. Så typiskt när jag väl gjort mig en...
Men jag käkar mycket middag när jag kommer hem istället då :) Jag borde seriöst se över mina matvanor. Du är vad du äter kanske vore något? nääe, jag gillar inte Anna Skipper... Hemska kvinna!!!!

Kan väl knappast påstå att jag är tjock, är ju fan ett under att jag inte är det, men ja, jag borde börja äta nyttigt... :)


Jag har bestämt mig för att jag ska sluta snusa. Typ i Januari. HOPPAS verkligen att jag klarar av det. Jag tycker synd om mitt tandkött, även så lider jag med min ekonomi. Snusen bara förstör! Näe, jag gör mig en STOR tjänst om jag slutar, synd att jag inte gjort det tidigare.

Hmm, tror det var mitt nyårslöfte 2006/2007. Och som ni nu förstår så funkade inte det så bra, men då ville jag inte sluta snusa heller. Nu vill jag verkligen de, Jätte mycket!

Äsch, nu är det ca 12 min kvar. Min mage kurrar som fan och jag är ännu mer rastlös!

Skriver väl nå mer när jag faktiskt har någonting att skriva om... :)

Hejda!


I don't wanna wait no more!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0