Heeey im baaaack!

Japp, och inte är jag hemma än heller...
Har ingenting att göra nu så måste fördriva tiden lite!

åååh, jag vill heeem!! Vill ha maaat!!
Vet inte vad jag ska äta idag.. Om det blir pasta Carbonara kanske?!
Det brukar bli superlim när jag gör det, men äh! Skit samma!
Brukar ju i alla fall smaka som det ska! Haha!

Imorgon funderar jag på att slå till på en pizza! Fy fan va gott...
Jag åt det i torsdags i och för sig... Men fan! Imorgon är en bra dag :)
Och sen när har jag varit nyttig av mig? Haha...

15 minuter kvar... Sen går bussen här ifrån 17.13 också... Drygt att vänta!
Blir till å kik på Ugly Betty när jag kommer till lägenheten, alltid bra tidsfördriv :D

Fy fan vad jag längtar! Shit, den 27 December... Då bär det av!
Bara 33 dagar, tiden går fort som fan!

Det är så många program man måste hålla reda på här på jobbet så jag blir snurrig i huvudet! Shit!
Men jag börjar lära mig, och det är väl en jävla tur det :) Hehe...

Jag må ju säga... Darin ft. Kate De Luna - Breathing your love... Den låten är sjukt bra!

Jag gillar inte Darin, men den låten! Shit, däremot hade den antagligen inte varit bra utan Kate De Luna!
Hon är hel grym!

Ska nog sluta skriva nu...

Har bara suttit nu och försökt komma på något att skriva så att tiden skulle gå lite fortare! :)

Hejda!


Love is in the air!

I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0