I brist på annat...

Ja, jag sitter och funderar...
Det är sjukt tråkigt att vara i lägenheten...
Diska skulle jag behövt göra också...

Ibland får man ju höra att man är lik någon, oftast en känd person.
Jag har fått hört några gånger att jag är lik Sophia Bush..
Hon från One Tree Hill...
Men sånt där kan man inte veta själv, jag tycker sånt känns rätt omöjligt att se..
Och så är det ju så att man ser på sig själv annorlunda än folk runt omkring än gör.

Här har jag testat att klistra ihop en bild, blev dock inte klokare av det:



Vad tycker ni?



Nu lyssnar jag på You can't hurry love... Jäkla bra låt ju!!!


Nu är det bara 35 dagar kvar då, shit!! Det är ju ingenting, i princip.. Det kommer ju gå as fort!
Längtar som en tok, det kan jag lova!
Men någon resfeber har jag inte än heller, däremot har nog Helene det, lite i alla fall :) Haha!


Här lägger jag in en till bild som är så sjukt härlig, tycker den e så jävla rolig!! :)



Från www.argalappen.se


Näe...

Hejda!


I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej kom in här genom bdb :) Fin blogg å du va faktiskt lik henne :)

2008-11-24 @ 14:12:32
URL: http://copperglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0