Jag är sååå LYYYCKLIIIIG!!!!!

Helll yeeeeah att jag är!!! Fy fan... Nu är jag fit for fight!!!!

Så här är det nämligen.... JAG HAR FÅTT JOOOOOOBB!!!!!!!
Jag börjar på måndag, på Aditro.. Hur härligt är inte det!?!?!!!!
Jo, så nu är jag sååå glaad!! :D

Jag känner mig så otroligt lättad! Shit alltså, jag var helt uppi varv en timma efter jag fick samtalet :) Haha

Helene har sagt åt mig att skriva lite i bloggen så jag tänkte att det var väl så dax nu... Jag har känt mig lite
deppig och har därför inte velat skriva något.. Men nu är humöret på topp igen :)

Igår avgjordes det också, Barack Obama blir president.. Jäkla bra säger jag bara :D Stort grattis till honom!

Idag har jag övningskört med far min i stan ungefär hela dagen, var måttligt trött när man kom hem :/ Shit!

Nu är det såhär att jag ville lägga till ett youtube klipp här med en låt.. Alltså här i bloggen.. Så ni kan lyssna här..
Men jag har ingen aning om hur man gör.. Så jag får vara tråkigt istället och lägga in en vanlig länk :( Fan...

Plain White T's - 1234 är en sjukt härlig låt, jag gillar texten, särskilt refrängen, riktigt fyndig text... :)

Lyssna på den här:  http://www.youtube.com/watch?v=y9u3c65LHIY

Näe, kanske ja skriver nå mer sen.. Jag vet inte riktigt längre vad jag ska skriva..
Jag är nog fortfarande en aning virrig :D


Hejda...

Sötnos, Jag saknar dig så otroligt mycket!!!

I don't wanna wait no more!!!




(Helene skickade en otroligt fin bild hon hittat... Haha)

Kommentarer
Postat av: sandy

Vad är det för slags jobb då? :)

2008-11-07 @ 12:21:33
URL: http://swinberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0