Jag gillar fan inte stadsbussarna!!!

Japp, de senaste veckorna så har jag tagit en buss som går hemifrån mig runt kl. 07.40.
Då är bussen utanför jobbet runt 07.55. Det skulle därmed orsaka att jag skulle bli sen till
jobbet nu när vi börjar på riktigt. För vi måste ju vara klara med allt kl. 08.00

Idag tog jag därför bussen som går tidigare. Den kom förbi mig 07.08.
Jag var alltså utanför jobbet runt 07.20. Hmm... Alltså sisådär 40 minuter för tidig!!!
Finns det aldrig något mellanting?! Min vanliga tur...
DÄRFÖR gottfolk, gillar jag INTE stadsbussarna.

Jag måste verkligen ta mitt körkort snart! Då kan jag ju reglera tiderna själv en aning.
Har ju en uppkörning nästa vecka kom jag på nu... Kl. 08.15 på morgonen..
Vart är världen påväg egentligen? Ja shit...

33 dagar kvar ju! Alltså ca. 1 Månad. Den tiden kommer ju gå skit fort!!!
Jag längtar som en tok, längtar sjukt mycket!! :)

Helene har resfeber, det smittar av sig lite! Hon kommer ge mig det med juu!!!
Jag ska hämnas! Jag ska oroa henne över flygbyten! Mohahaha!! :)
Men det kommer bara resultera i att jag också blir orolig...
Kanske ska strunta i det då....

Äsch ska nog börja förbereda mig lite nu!


Hejda!


Du är min och jag är din!




I don't wanna wait no more!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0