Jag mår konstigt?!

Fan, jag känner mig lite konstig i kroppen...
Har blivit extra stel i nacken, är små hes nu, hosta...
Och.. Det liksom hettar i ansiktet och svider i ögonen... Jag brukar få så när jag håller
på att bli sjuk... :/ Fryser gör jag också!

Hoppas dock att det bara är för att jag är trött eller något!
Ska gå och lägga mig snart tror jag...
Så det kanske är bättre imorgon :)


Har suttit och velat nu i någon timma.. Jag ska beställa en kamera...
Kunde fan inte bestämma mig för vilken...
Men nu har jag nog äntligen betsämt mig!!! :)

Som det ser ut just nu så blir det nog denna:



FUJIFILM Digitalkamera Z20fd



Aja...
Ska nog sluta skriva nu!
Återkommer imorgon!

Hejda!


I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0