Nu är det slut på sånt här...

Japp, nu är det slut på sena kvällar... Det här ska bli sista kvällen på länge jag blir uppe länge!
Eller ja helger gör det väl egentligen ingenting.. Men imorgon blir det till att sova tidigt..
Inga sena nätter på vardagarna i alla fall :)

På måndag är det jobb som gäller!! :)

Ska alldeles strax gå och lägga mig, men ville bara skriva någon rad innan kände jag.. Nu när man ändå sitter
här vid datorn.. Hehe..

Fy fan vad yr i huvudet jag blir av resesidor.. Det finns ju så jävla många av dem!! Shit!

Jag är lite förkyld, så är lite små hes till och från... Men det går väl över det också... lite störigt bara...

Imorgon bär det av in till lägenheten också... Känns ju inte allt för lockande, men har man inget körtkort så har man inte...
Då måste man bo i lägenheten :/

Fan, inte långt kvar nu förrän det är jul heller, shit! Då måste man handla julklappar också... Alltid svårt sånt där... :/
Det är inte klokt vad tiden går snabbt...

Näe... Jag skriver mer imorgon när jag anlänt till lägenheten :)

Godnatt...

Hejda!!!

Jag saknar min sötnos!!


I don't wanna wait no more!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0