Okej, det var mitt fel...

Att Johan Palm åkte ur idol...
Jag ber så heeemskt mycket om ursäkt.
Jag har orsakat heeela Sveriges 14åriga befolkning en hjärtattack...
Förlåt så mycket, eller så inte :)

Hahaha!!! 

Enligt Helene var det mitt fel...

Jag lovade henne att jag skulle rösta på honom, men det gjorde jag inte. Hahaha!!

Sorry :)

Men de 5 kronorna ville ja ha kvar på min telefon :D




Kan ju även berätta för den som tycker det är intressant att jag nu har svart hår igen. And it feels so gooooood!
Trivs då bra nog mycket bättre i det än brunt, faktiskt :)
På söndag visar jag resultatet, då har jag en överförningskabel i närheten. Haha. 


Matade min lilla Zigge för ett litet tag sen. Och för dom som inte vet vem Zigge är så kan jag berätta att han är en orm. En Kalifornisk Kedjesnok för att vara lite mer detaljerad. Han e söt, men nu var han förbannat grinig. Men han åt i alla fall, och det är ju bra :) 


Äsch, ska sluta skriva nu...


Hejda!


I don't wanna wait no more!!!

 

Johan Palm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0