Vart fan tar tiden vägen?

Jahapp, för en vecka sedan satt jag hemma hos Helene... En vecka sedan?!
Fan va tiden går snabbt, det är sjukt?! Blir ju nästan mörkrädd..

Fan snart så står man väl där med rullatorn också som 85 åring och undrar vart fan tiden tog vägen...
Detta är en skrämmande tanke.. Usch, tiden får fan ta och lugna ner sig snart!! Lite grann i alla fall..

Äsch, tiden kan väl få fortsätta i den här takten ett tag till, men i januari kan den få lugna ner sig, det kräver jag!


Jag kan bara säga att jag är extremt uttråkad just nu, därav med lite udda resonemang ovan...
Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på... Sova kanske?

Ska övningsköra in till staden imorgon igen, gjorde nämligen det idag och det gick ju bra...
Ska hur som helst hämta bror min på skolan...

Näe... jag ger upp...


Hejda!


Äntligen sötnos! :)

I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0