Allt för dig!

Jaha, idag ska jag på någon slags jobbmässa eller va det nu kan vara för nånting!?
Pappa ska släpa med mig på nånting Arbetsförmedlingen har i stan idag..
Låter inte allt för intressant men om det kanske kan ge mig ett jobb så ska jag inte vara så tvär..

ska frösöka fixa till mitt CV lite och skriva ett personligt brev också.. usch, vet inte riktigt vad jag ska skriva..
Min kreativitet är lika med noll idag.. :/ Men det måste fixas, ska åka runt å lämna CV på flera platser jag ringt till..

Det borde ju vara på tiden att jag får ett jobb snart, eller jag måste ha det!!

Shit, tror inte jag har vaknat till riktigt än, sitter här och känner mig som en zombie av något slag.. Huvvaligen..

Nej, måste verkligen ta mig i kragen snart och skriva ett personligt brev så jag kan ha en chans att få mig ett jobb.. 

Everything for you!! 

Näpp, Jobbet måste jag ha om jag ska ha någon chans att ta mig till Turkiet med Helene i December... Och det måste jag!! (Kylan som infinner sig i december känns inte så lockande för tillfället!! Usch, fryser bara jag tänker på det :S Snön är bara mysig från 1 december och fram till Julafton.. Sen är det inge rolig längre!!)

Och även så är jag är skyldig min mamma pengar också, och dom måste jag betala tillbaka också, gillar ju egentligen inte de här med att låna pengar, man har sådan ångest om man inte kan betala tillbaka fort nog :/

Äsch, skriver senare idag om mässan var någonting å se och hur det gick.. :)


Hejda!


Im Here without you baby, but you're still on my lonely mind!!


I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0