En jäkla massa pussande och kramade hit och dit!

Jahapp, nu har man kikat på lite avsnitt av Gossip Girl och Ugly Betty...
Och en sak slår då aldrig fel, det är alltid en massa pussande och kramade hit och dit..

Och visst, de e ju mysigt, ja en del puttinuttiga scener i filmer/serier tycker jag faktiskt om..
Det blir en "feel good" känsla av att se andra vara lyckliga..
Men va fan, man blir själv så kram sugen, ja vill bara kramas en massa när ja ser allt pussande och kramande?!!
Plågsamt när man inte har sin sötnos där som man kan krama om då :(
Man börjar bara sakna ännu mer!!!

Jag får sluta upp med de, jag får försöka bli imun mot de där puttinuttiga scenerna!!!
Haha, jag vet redan nu att de inte kommer funka ett skit.. Fan...

Åh, fan Gossip Girl e fan riktigt bra, jag vill bara se fler avsnitt!!! Och böckerna är ännu bättre, funderade
idag på att beställa senaste boken som kommit ut men vet inte om jag har råd att lägga pengar på det nu :/
Jäkla drygt... Pengar... Vilket jävla påhitt, deprimerande...

Imorgon ska jag packa, började lite idag men hälften av grejerna ska väl användas på torsdag ändå så
det kändes en aning meningslöst :/ Usch, jag hatar att packa. När jag var mindre älskade jag det... Och jag
kan inte fatta varför?!

Imorgon, hmm, va ska man hitta på mer då egentligen? Jag funderar på om ja ska ringa Sofie å fråga om man
kan få hälsa på en sväng... Men får se imorgon hur jag gör :)

Pappa sa idag att det är nå oväder som kommer att dra in över Sverige på torsdag. Han syftade då på min tågresa..
Att det kanske skulle påverka den.. Men helvete heller, det ska krävas mer än lite storm för att ja ska stanna hemma!!
Inte ens en orkan jävel skulle hindra mig, jag SKA ner till Sandviken, punkt slut. Jag har ställt in mig på att få dra ifrån
min trista vardag i 4 dagar, och då ska jag göra det också!!! Och jag har inte träffat Helene sen i september, så det är väl
så dags nu!!! :)

Jag behöver verkligen pengar, hoppas för allt jag är värd på att jag får ett jobb inom en snar (väääldigt snar) framtid!!

Imorgon måste jag i säng tidigt. Tåget går 06.10 från stationen och det tar högst 1 timme att åka in till Östersund härifrån.. Plus att det krävs ca. 1 timma för mig att göra mig i ordning (jag funkar absolut inte som jag ska före kl. 6 på morgonen)... Så det betyder att jag måste upp runt 4.. :(

Näe måste verkligen sova nu.. Det blev för sent igen :(

Hejda


Saknar dig min sötnos!

I Don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0