En ny dag....

Ja, startade dagen med en körlektion. Det gick inte så bra idag, dubbel lektionen igår
gick mycket bättre... Var väl ur fokus idag, men jag tar igen det!!
Ska övningsköra min lilla Sigma i stan idag med mor min så kanske det går bättre :)

Ska ner på stan om ett tag och kolla efter kläder, får se om man hittar något..

Åh sen när jag kommer hem ska jag ha film maraton tror jag, på datorn. Bara ligga och titta på
en massa filmer å så, det är mysigt :)

Usch vad jag är trött nu, klev upp runt kl 7!!! Huvvaligen..

Åh vad jag längtar till nästa vecka, ska bli så kul att få hälsa på Helene igen, det känns som evigheter sen, fast vi sågs sist i september...

Nej nu hoppas jag mamma kommer in till stan snart, och medans ska jag fördriva tiden lite med desperate housewives!!


Hejda!!


With you is where I'd rather be!!



I don't wanna wait no more!!!



Sigman! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0