Fan jag fegade ur...

Japp, Jag har lovat min syster att jag ska rida Tila (min systers foderhäst) någon dag..
Så fick jag den idén idag, att jag skulle testa rida henne, så min syster blev eld och lågor
och sprang upp i stallet för att göra iordning Tila.

Grejen e att jag inte varit så förtjust i ridning sen jag flög av en häst en gång.. Då bröt
jag handleden och de va ju inte så mysigt. Jag gick i åttan då...
Jag slog huvudet också, svimmande av och tappade andan, inte mysigt alls..
Så sen dess har jag varit lite halv rädd för ridning..

Tila är ju snäll, men hon verkar inte vara så förtjust i sadeln, och idag var hon på mindre bra humör..
Så jag fega ur, det blev inge ridning, jag får ta det en annan dag, lika bra det :)
Jag menar, eftersom Tila var på lite små dåligt humör idag så hade det nog inte gått nå vidare för mig heller..

Så nu har jag nyss ätit smörgåstårta (SÅ JÄKLA GOTT!!!) och nu så ligger jag i sängen igen, känner mig så
satans trött, huvvaligen..

Jag har fortfarande ont i halsen, dock är de inte lika illa som för några timmar sen, men ändå :/

Äsch nu må jag komma på nånting jag kan fördriva tiden med..


Hejda!!


I don't wanna wait no more!!!



Här kommer det 2 bilder från den korta vistelsen i stallet :)


Jag och Tila (Jag tycker att Tila är så förbannat stor Haha)



Jag och Tila igen... (Jo, hon e fan stor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0