Fotboll!!!

Ja, ikväll är det Sverige-Portugal! Fan va kul å få kolla på lite fotboll :)
Kommer väl bli så nervös att jag försvinner från tvn efter ett tag, kan bli så ibland.. Haha!
Men ska försöka att inte göra de, ska sitta kvar och heja!

Var och hälsa på Sofie, Mange och Leo idag, mycket trevligt! Har suttit å pratat, fikat lite och gått en sväng..
 
Jag känner mig uttråkad.. Vet inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med nu?! oj oj...

Sitter och lyssnar på musik på youtube nu, just nu lyssnar jag på Tarkan - Bounce. Bra låt de!

Är så trött, usch sov inge bra i natt, knappt något alls. Jag tänker för mycket :/ Måste sluta grubbla så mycket!

Nej nu ska jag sluta skriva, har ju inge vettigt att säga :)


Hejda


I don't wanna wait no more!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0