Jag är kluven, det här är komplicerat!

Jag är så kluven..

Jag vill berätta en sak, men ändå inte. Jag hatar att ha hemligheter, samtidigt som jag kanske e rätt bra
på att hålla saker hemligt när allt kommer omkring.. Inte för alla givetvis, men för en del...

Vill inte det, samtidigt som jag är rädd vad som kommer hända när man berättar.. Vad blir reaktionen?!
Hatar att göra någon besviken och ledsen!! Jag vill inte att folk ska vara dömmande! Jag hatar fördomar!

Okej, ibland kan jag ha fördomar, men försöker faktiskt att inte ha det!
Men ska inte dömma människor innan man träffat dom och fått sig en bild av hur denna person är.. Så de så!!!

Nej usch, känner mig förvirrad..

Nu måste jag tillägga att detta inte är något allvarligt egentligen. Det är inte så att jag har gjort något dumt eller kriminellt här hahaha! Det är ett av mina små problem bara.
Ett problem som egentligen inte är något problem, utan något som jag bara förstorar upp mer och mer.
Men för mig är det ett problem, men enbart mig, ingen annan så vitt jag vet i alla fall :)
Någonting som kanske tynger mig en aning, därför vill jag få det ur världen!

Kanske jag berättar detta här någon gång, när jag känner att jag kan det :) Vänta ni bara! Haha

Ska sluta skriva nu innan detta spårar ur totalt!

Tack och hej för mig! 


I miss you!


I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0