Jahapp då var det fredag också...

Ja.. idag är det fredag, jag har i princip nyss vaknat, men är så trött så stannar kvar i sängen..
Helene jobbar idag, från 12 nånting till 20.15 tror ja de är :/ Så vette fan va ja ska hitt på..

Ja justja, jag ska ju lusläsa en bok här nu... Helene och Sandra vill läsa den så ja må skynda mig läsa
ut den så kan dom låna den sen :)

Jag som var så glad av att komma hit igår och få se att det inte fanns någon snö här...
Sen nu när man tittar ut genom fönstret så är det alldeles vitt, snö överallt, jättemycket snö.. Brrr...
Undra om det är lika mycket hemma? Måste kolla upp de, jag är så nyfiken av mig ja :)

Imorgon ska vi gå ut på krogen i Gävle också, herregud jag undrar hur det kommer gå :) Haha...
Äh jag ska nog ta det hyfsat lugnt, har då ingen lust att bli dyngrak! :)

Äsch, det är nog lika bra att jag fortsätter med den där boken nu så jag blir klar någon gång!!



Kanske skriver mer sen...


Hejda!!!



I really like you sweetheart!!!


I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0