Och ja, Fan va roligt det var.. Stand-up Turnén 2008!!

Ja, shit.. Det var verkligen skit roligt!! Kan inte komma ihåg när jag skrattade så mycket sist!? :)
Skulle verkligen kunna se det igen! Roliga skämt, härlig stämning!! Ja shit!!

Nej just nu finner jag inga ord!! Riktigt bra! Detta vill jag göra om!! Befriande att bara sitta där och skratta tills jag fick ont i magen!!

Käkade mat på Volos också, riktigt gott.. Så fantasilös som jag var och för att undvika beslutsångesten så blev det en Pizza! Var lite för feg för att testa på något jag inte visste om jag skulle tycka om, och för hungrig för det dessutom!

Kan säga att vi hade bra sittplatser på folkets hus också, 5:e raden, mitt framför scenen. Såg riktigt bra därifrån och på lagom avstånd för att inte bli tilltalad :) Haha!

Det dumma var ju att man inte fick med sig någon kamera.. Det var i och för sig förbjudet att filma och fotografera. Men man fick göra det innan dom började sina uppträdanden. Det var irriterande när det var folk i publiken som fotograferade under uppträdandet fast dom inte fick, för då blev komikerna  tvugna att avbryta och säga ifrån :/ Det förstör ju bara, typiskt! Ingen respekt där inte. Hmm..

Men äsch, nu ska jag sluta skriva för jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva mer.. Som vanligt.. Haha!! :)

Godnatt då!

Hejda!!




Min Sötnos!

I don't wanna wait no more!!!







Bild från ÖP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0