Och snön den vräkte ner...

Jahapp, nu snöar det också.. Ganska mycket ändå... Vill inte ha nå snö :(

Skulla ha försökt packa snart, och duscha också.. Sen blir de väl tv tittande..
Hoppas Helene ringer också :)

Fan jag har inget att skriva om idag, mindre än vanligt.. Skumt.. Annars brukar det bara flyta på...
Men nu så står det bara still... Jag kommer på mig själv med att bara sitta och fundera ut va ja ska skriva...

Just nu hatar jag mobiltelefoner, va fan ska dom krångla för?! Min fungerar dock som den ska... Än så länge i alla fall...

Näe, jag måste göra nånting vettigt nu....

Hejda!


Jag har fjärilar i magen!!
All min kärlek till dig Sötnos!!


I don't wanna wait no more!!!






Min stackars bil är täckt av snö...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0