Only you can make me feel this way!!

Happy! yeah, and it still feels gooood!!

Ligger i sängen nu och funderar, va fan ska jag hitta på? Borde ju sova men ja, jo.. Jag ska nog sova...

Sitter och pratar med Sandra nu på msn, det är trevligt :)

Var på hästhoppning idag, Sara fick en rosett :) Sen vann hon pris för bästa outfit (det var maskeradhoppning).. Grattis Sara!! :)

Fy fan vad det blåser ute, det knakar och brakar och jag känner seriöst att min säng skakar, lite grann.. Det är lite läskigt faktiskt. Shit!! Japp, nog fan är det storm alltid!! Måste kolla så inte kito, min katt är ute i det här vädret!! Hoppas verkligen inte det..

Nej nu borde jag verkligen sova tror ja..

Godnatt!

Hejda!!


I just want you, only you!!
Cause only you can make me feel this way!!


I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0