Shit vad trött jag är!!

Ja, är nästan så jag somnar snart.. Den där jobb mässan eller vad det var för något som jag var på idag var ingenting för mig... Och vädligt mycket folk var det där också, gillar inte när de blir för mycket folk omkring en så man knappt kan röra sig framåt...

Försökte fixa det här med personligt CV och brev förut idag också, gick ju bra enda tills jag skulle använda skrivaren.. Då funka den inte, hur kan man ha sådan otur?! Får försöka lösa de innan måndag tror ja.  

Nu sitter jag hemma.. Funderar på om man skulle ha sovit lite, för jag är otroligt trött..

Skulle väl kanske ha gjort någon middag, tror det blir sallad idag.. Men är inte hungrig än, så hoppas inte far och syster är de nu då :)

Tänk, om inte jag skulle behövt oroa mig för jobb och körkort nu så skulle jag vara världens lyckligaste tror jag!!! :)

Kanske skriver mer sen, för nu orkar ja inte skriva längre...



Only you can make me feel this way!!



I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0