Sitter i lägenheten!

Ja nu sitter man här i lägenheten i Östersund.
Min brors tv hade gått sönder, så vi tog med en tv hemifrån så att han skulle ha något att göra här i lägenheten.
Nu visar det sig dock att vi glömde tvdosan, så nu kan vi bara spela nitendo Wii för vi kan inte byta tillbaka till det läget så man kan se på tv, så typiskt.

Men kanske är lika bra det, för då har jag mindre att göra och kan gå och lägga mig tidigt :) För imorgon ska jag ju på jobb intervjun kl. 09.00 så då gäller det att vara vaken i tid.



FAN, jag som satte mig och skrev ganska långt här.... Satt och kika runt på internet och glömde bort att publicera. Jag skrev klart det sista men sen när jag väl skulle jag publicera inlägget, jadå hade jag loggats ut, så nu fanns bara det här ovanför kvar.... Vad trött jag blir.... Bloggjävel...

Jahapp, ligger på soffan och funderar,, grubblar.. Pengar, fy fan vad jag tjatar om de, men det fyller upp min stackars hjärna konstant nu... Men, jag kanske har kommit på ett sätt nu, en lite halv crazy idé.. Men det kan funka, måste diskutera det med någon, med mamma kanske?
Mammor vet ju allt!


Relax, take it easy!


Jag åt en jäkla nyttig frukost idag, inte... Jag gick på macken och köpte en mos, mos med vitlöksdressing och chilidressing, det är skitgott! Grejen är att jag inte äter korv, jag tycker korv är så förbannat äckligt! så därför blir det bara mos. Sen köpte jag kinderägg också, det är gott. Brukar oftast bli att  jag köper kinderägg när jag är i lägenheten, varför har jag ingen aning om, antagligen något undermedvetet. Fick en jäkla snygg bil i kinderägget ;) Haha. Jag återkommer med en bild..


Nu blir det Gossip Girl i ca 2 timmar framåt, jag återkommer senare..


Hejda


I Don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0