Sj gör mig förvirrad...

Ja, fy fan vad less jag är på det!

This long distance is killing me.

Jag får nya idéer, nya alternativ, men i samma stund så grusas det, det funkar inte. Deppigt de här.

Men fick tips av Emma i alla fall, tack för det :) Det kan ju kanske funka, hoppas jag!

Jag ska gå och lägga mig om 15 minuter, är det tänkt i alla fall, så får försöka klara det.
Har inte ätit någonting, jag borde egentligen ta att göra det, men känner mig så konstig.
Är hungrig, men vill ändå inte äta.. Äsch, får försöka i alla fall..

Imorgon ska jag hälsa på Sofie också, det blir trevligt :)
Har suttit och kollat på tågbiljetter idag också, blir förvirrad av det, jag gillar fan inte SJ!! Men vad har man för val?! :S
Äh får försöka igen imorgon.

Flyg biljetter har jag tittat runt på också, jäkla förvirrande, ibland fattar man inte ett skit av alla dessa resesidor :/
så får försöka med det en annan gång också, eventuellt...

Näe, jag orkar inte skriva någonting mer nu, känner mig bara less. Ska nog bara gå och sova, så slipper jag grubbla mer.


With you is where I'd rather be,
but we're stuck where we are.
It's so hard, you're so far..



Hejda


I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0