Sometimes I'm up, sometimes I'm down...

Nobody knows the trouble I've seen
Nobody knows my sorrow.
Nobody knows the trouble I've seen

Sometimes I'm up, sometimes I'm down

Zazu från lejonkungen dyker upp i huvudet på mig direkt när jag hör den där låten..
Hmm.. Det var länge sen jag såg den filmen, kanske borde kika på den någon dag framöver..

Okej, i nästan alla mina inlägg så lyckas jag få med ett stycke eller en mening från en låttext. Men anledningen till de är att ibland när man är på ett visst humör så känner man ju sig otroligt träffad när man hör ett stycke/en mening i en låt. Så det förklara helt enkelt hur jag känner för stunden :)

Jag har inga pengar på telefon nu, bara gratis sms, de sista 15 kr försvann idag :( Men ska ladda telefon på torsdag igen så det var väl inge större problem, det har jag råd med i alla fall!

Det känns som att arbetsintervjun gick helt okej idag, nu är det väl bara hoppas att man får jobbet, men fan, det var jätte många som hade sökt så det blir tufft  :/

Jag är så orolig, vad fan ska jag göra?! PANIK! Det är fan inte bra för kropp och själ att gå runt att oroa sig hela dagarna. Men jag kan inte rå för det, klart jag är orolig?! Det är viktigt, för mig. Men ingen förstår, men det får jag väl skylla mig själv för, jag säger ju inget om det :) Jag och min jävla stolthet, haha.

Jag är ju trotts allt skorpion, kanske därför :)
Och på tal om det, om 6 dagar blir jag 19 år. Det hade jag glömt bort nästan, illa.

Tänk att varenda gång jag ska skriva ett inlägg här börjar det med att jag tänker att jag ska skriva jävligt kort. Bara några rader, men det blir då aldrig så. Orden bara forsar ur mig och vips så har vi snart en hel bok här. En jäkla meningslös bok om jag får säga det själv :)


Näe undra om man skulle ätit något, är inte hungrig men.. Äta bör man annars dör man.. Som man brukar säga..


Hejda

Now the minutes feel like hours
and the hours feel like days..


Men ändå går tiden så förbannat snabbt... Jävla Skit..

I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0