Söndag.

Jaha, lika trött idag också.. kan aldrig gå och lägga mig i vettig tid.. måste ta och ändra på de!!

Fan..

Idag blev det björnspaning igen med bror min, för att fördriva tid :) tyvärr såg man ingenting..Var och kollade vid slaktrestsplatsen.. Men en hel del korpar såg man ju, det kan ju vara ett tecken på att den kan vara i närheten.. alltid något haha..

Imorgon då ska jag ut på jobbspaning. ska försöka fråga runt på flera ställen.. eller ja, först får jag väl fråga far min om han vill skjutsa runt mig.. Shit, vad behändigt det skulle varit med körkortet nu.. Men ja, kuggade ju på den där jävla uppkörningen så den 3 November är det dax igen.. Hoppas hoppas!!!

Åh. den 16 Oktober ska Jag, Sofie, Mamma och Sofies mamma på en show med Björn Gustafsson, Soran Izmail, Måns Möller och Özz Nûjen .. Hoppas på att det blir kul, alltid något att se fram emot :)

Igår var det precis en månad kvar tills jag fyller 19 år, tänk vad tiden går. Även så var det en månad sen vi satte oss på planet och åkte ner till Turkiet..  Om några dagar är det även 1 månad sen vi kom hem från Turkiet.. Tiden går fort men det känns ändå som det var evigheter sen.. Min tidsuppfattning skulle kunna behöva en reparation tror jag..

Shit, ont i magen har jag också.. Hunger kanske? äh vet inte..

Jag känner mig otroligt rastlös, vet inte riktigt vad jag vill göra, hitta på någoting, men är ändå så trött så skulle inte orka. Det är sjukt.. Har nog egentligen ingen lust att sitta vid det här dataskrället men ja, gör det ändå..

Jahapp, skulle behövt köpa snus också, men när ska man göra de då? imorgon kanske om man ändå ska in till stan. Fan vill sluta snusa, men det är lättare sagt än gjort de.. Jag har väl ändå kanske inte riktigt viljan att kunna sluta för att jag känner mig bara bekväm och lugn av snus.. Men det är ju så jävla dyrt så skulle ju vara bra för min obefintliga ekonomi.

Äsch, nu tog det slut på ordförrådet..

Hejda


Helene, vi måste sluta grubbla så mycket :)


I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0