Total Lycka!!

Ja, så förklaras mina känslor nu :) Jag är så glad, känner mig riktigt lycklig bara!!
Det är så att jag skulle kunna gå och lägga mig och sova nu med ett leende på läpparna..
Men...
Jag håller på och laddar upp bilder på en sida. Det är så att jag ska framkalla dom
digitala bilderna jag har.. Bara det att den här datorn tänker knappt alls och därför tar det flera timmar..

Oh, ska antagligen upp tidigt imorgon eftersom man ska in till staden.. Men vet inte när, blir väl väckt av far imorgon.
Hoppas hoppas hoppas att jag har turen på min sida imorgon. Jag MÅSTE verkligen ha ett jobb nu...
Om ja ska ta mig till Turkiet i December så är det ett måste, och så är jag skyldig mor min pengar.. Så det kan snart inte vänta längre, måste måste måste ha ett jobb!!!!!

tjaaa, omöjligt är det ju inte så till slut borde någon kunna ge mig ett jobb..


Meeen, bilderna blir ju aldrig klar!! :(

äh jag får skriva mer imorgon..

Godnatt..

Hejda


Total lycka!! :)

I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0