Tratten och Finkel.

Ja idag ska man hälsa på Sofie också, och Mange och Leo :) Det ska bli riktigt roligt, kul å hälsa på dom :)
Jag minns när jag och Sofie ofta kollade på tratten och finkel, det är ju ett X antal år sedan nu :) Om jag inte minns fel så bestämde vi oss för att jag var tratten och hon finkel haha.. Fan vi har gjort många konstiga och roliga saker när vi växte upp haha.. Vi blev bästa kompisar som 5åringar.. Är tyvärr inte lika tajta idag men kul har vi ändå :)

Jag måste verkligen jobba på mina sömnvanor.. blir alldeles för sena kvällar... fan vill kunna somna tidigt någon dag, iallafall runt tolv..

Jag kom på, idag kommer det hit en häst också, Tila (eller hur det stavas nu då) heter hon.. Blir fullt hus här tror ja..


Hörs senare kanske..

Hejda

I don't wanna wait no more!!



Åååh, idag är jag så mycket gladare!!!! :)
Nu känner jag mig inte alls nojig, snarare trygg och glad bara!! Härligt...

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vafasen, lever Tila än?? Fast hon kanske inte e såå himla gammal iofs.. :) en nordsvensk fux?

2008-09-28 @ 18:24:34
Postat av: Jennie

Åh fasen, lever Tila än? Fast iofs kanske hon inte e så gammal, har ingen vidare koll.. :) en nordsvensk fux?

2008-09-28 @ 18:26:49
Postat av: Anonym

Men va e de här för skit, först står de att de inte går att skicka, sen kommer båda upp :D haha..

2008-09-28 @ 18:27:27
Postat av: Angelica

Hmm vet inte riktigt vad de e för ras eller nå. men brun e hon, lite vitsilvrig man.. travhäst tror jag å.. är usel på de där haha :)

2008-09-28 @ 19:12:21
Postat av: Angelica

Även, glömde nämna att det är Johan Seger som har henne egentligen, och hon ska vara här under vintern som min systers foderhäst.

2008-09-28 @ 19:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0