Det är imorgon det händer!

H E L L   Y E A H !

Ja imorgon blir det Saaandviken! :)
Men först lite jobb och besiktning av bilen. Men efter det, då börjar jag min lilla roadtrip till Helene :D

Nu sitter jag på jobbet, har lite rast. Tryckte nyss i mig 1,5 Limpmacka och en burk pizzasallad. Gott med salladen. Limpmackorna va inte lika lockande.

Även så har dom massa påskgodis här på jobbet nu också så man har svullat godis. Så nu har jag ont i magen, vill inte ha nå mer godis nu :(

Nu så har jag bara 1 snus kvar i snusdosan, EN SNUS. Det blir min sista. Nu ska jag sluta. känns lite oroväckande. Men jag vill sluta! Så imorgon när jag åker till Helene kan jag absolut inte ha med någon snusdosa, för då slår hon nog ihjäl mig :) Haha.

Jag saknar Danni!! Tänkte, kanske någon missat att jag gör det. ;)
Vill vara med honom heeeela tiden!

Nej ska nog logga in igen och jobba på lite. Slutar kl. 16.00 idag, så 3 timmar kvar då bara :)


Puss Hej!



                   ♥ 
                  

You and Me Sevgilim!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0