Fan också!

Var på jobbet kl 08.00 imorse, kollade schemat där och såg att jag börjar 09.30 idag.
Typiskt, hade kunnat haft lite sovmorgon ju. Fast jag jobbar bara till k. 13.15 så det är inte så farligt ändå. Börjar kl. 08.00 imorgon istället. Jobbar till 13.00 då också tror jag.

Nu sitter jag i lägenheten och har tittat lite på Top Model. Men nu är det nå jävla Tv Shop, ska byta kanal tror jag :)
Ska väl snart åka ner på jobbet igen.

Resan hem gick bra igår, men en jäävla massa turister var med ute på vägarna i alla fall.
Dom var väl påväg hem från Åre eller något, så en jävla tur att jag inte skulle ner till Helene då :) Sedan hälsade jag på Johanna å Rickard i Klövsjö också, kikade lite på huset deras. Det var trevligt!

Jag saknar Danni så sjukt mycket!! Faan, vill dit nu på en gång! Men det tar ett tag till innan ja kan åka dit igen. :/

Näe nu ska jag sluta skriva och åka ner till jobbet igen.

Puss hej!


                  ♥

You and Me Sevgilim!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0