Hemma igen... Jävla skit!

Vill tillbaka nu på en gång!
Någon som har en flygbiljett till övers?

Saknar min älskling så det gör ont! Ville inte åka ifrån honom igen!

Men det var en underbar vecka, inte helt otippat :)

Ska alldeles strax åka till Sofie, ska träffa henne å Johanna där :D
Håller bara på fixar med några program på datorn. sen far ja.

På torsdag ska jag åka till Hellepelle också! Fy fan va skönt!
Stannar väl där tills på söndag eller något.
17 dagar kvar, sen är hon i turkiet och träffar sin älskling. Kanske hon träffar min älskling också :'(

Aja. Ska fixa vidare här nu, måste skynda mig!

Jag saknar dig så mycket! My Little Aşkım ♥

Puss hej!


                  ♥
You and Me Sevgilim!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0