I want you!

Sitter på jobbet nu, har luch, en halvtimmas lunch idag. Hade med mig Tacos som matlåda, från gårdagen.

Idag ska jag eventuellt umgås med Viktor och Udden, kolla på film eller något annat skoj :) Får se om Sofie också kan komma och umgås, vore trevligt!

Om 3 dagar åker Helene till Turkiet, jag är en aning avundsjuk faktiskt, men bara lite.
Vill ju träffa min älskling! Känns som evigheter innan jag får träffa honom igen, det gör lite ont. Saknar honom så sjukt mycket! Min sötnos!

På onsdag ska jag klippa mig igen, tänkte att de får bli liiite mer förändring i mitt hår denna gång, dock ska jag behålla längden :)
Sedan på fredag så bär det av till Gävle trakterna igen, ska på dop... I Torsåker hos min farbror. Min kusins ska döpas.

Näe nu måste jag börja jobba, ha det gött!

Puss hej!

I love you, I love youuu...
Do you love me, YES I DOOO!



                  ♥  

You and Me Sevgilim!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0